אריה גולדין: עובדות מעניינות על שעונים

April 23 2023Cfao

אריה גולדין – עובדות מעניינות על שעונים שאולי לא שמעתם בעבר

אריה גולדין הוא מומחה לשעונים, במיוחד שעוני יד יוקרתיים. בכתבה זו מציג אריה גולדין עובדות מעניינות על שעונים שאולי לא ידעתם ולא שעמתם עליהן. מוזמנים לקרוא. במשך אלפי שנים, אנשים מנסים לעקוב אחר הזמן. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, משעוני שמש ושעוני נרות ועד לשעוני מים ושעוני יד.

Copper Gold Brand Watch with Black Dial and Strap  אריה גולדין - עובדות מעניינות על שעונים.

למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית הקלה על זיהוי השעה עם הטלפונים והמחשבים שלנו, אבל עדיין יש כמה מאיתנו שנהנים לענוד שעונים. בין אם אתם בעניין של שעונים קלאסיים או מתעניינים בטרנדים החדשים, יש הרבה עובדות מעניינות על שעונים שאולי לא שמעתם קודם!

1. רולקס לא נוסדה בשוויץ
בעוד שתעשיית השעונים השוויצרית ידועה באומנות המדהימה שלה ובאיכות הגבוהה שלה, חשוב לזכור שלא כל השעונים מיוצרים בשוויץ. למעשה, הרולקס הראשון נוצר למעשה בלונדון, אנגליה בשנת 1905. זה היה המקום שבו המייסד הגרמני הנס ווילסדורף וגיסו אלפרד דייויס ייבאו תנועות שוויצריות מעולות, וליכו אותן באופן מקומי לפני שמכרו אותן לשוק הבריטי.

Classic Silver Patek Philippe Analog Watch

2. שעוני יד קיימים מאז המאה ה-15
למרות ששעונים קיימים כבר מאות שנים, הם הראו רק מחוגי שעות בהתחלה. במאה ה-17 נוספו מחוגי דקות לשעונים שעזרו להם להפוך לפונקציונליים ומעשיים יותר לשימוש יומיומי.

3. המצרים המציאו את שעון השמש הראשון
שעוני שמש שימשו למדידת הזמן על ידי הצבת אובליסק מאבן מול השמש וקריאת הצל שהוא מטיל על האובליסק. עם זאת, הם היו הרבה פחות מדויקים משעוני היד המודרניים שאנו מכירים כיום.

4. לשעון רולקס לוקח שנה להשלים
שעון רולקס עדיין מורכב לחלוטין בעבודת יד, מה שהופך אותו לקשה ויקר להפליא לייצור. התהליך כולל שילוב של הרכבה ידנית ובדיקות קפדניות כדי להבטיח שכל שעון הוא ברמה הגבוהה ביותר.

5. שעון רולקס עמיד למים
אם אתה מחפש שעון שיכול לשרוד אפילו את התנאים הקשים ביותר, כדאי לשקול רכישת רולקס. הסיבה לכך היא שהמותג מעביר את השעונים שלהם סדרה של בדיקות מקיפות כדי להבטיח שהם עמידים לחלוטין למים. זה כולל בדיקת עמידות השעונים שלהם למים במי ים והנחתם מתחת למים עד 10 דקות כדי להבטיח שהם מוגנים לחלוטין.

6. רולקס היא השקעה מצוינת
אמנם רולקס עשוי להיראות כמו אביזר יקר למדי, אך למעשה זו השקעה טובה מאוד. הסיבה לכך היא שעוני רולקס עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר והם עמידים להפליא.

7. השעון המסובך ביותר בעולם הוא סיבוך-על של Patek Philippe

לשעון סופר מסובך יכולות להיות אינספור פונקציות. אלה יכולים לכלול כרונוגרפים, שלבי ירח וטורבילונים (מנגנון המציג את השעה כתמונה נעה).

10. השעון היקר ביותר שנמכר אי פעם הוא 10.1 מיליון דולר

השעון היקר ביותר בעולם הוא כיום Patek Philippe Supercomplication שנבנה בשנת 1933. יש לו 2,826 רכיבים, 57 סיבוכים ו-242 תכשיטים. זהו שעון מרשים באמת והוא בטוח ירשים כל חובב שעונים.

#Patek Philippe
#אריה גולדין
#רולקס
#שעוני יד יוקרתיים
Share: